Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Βραβείο!!!!!


Καλησπέρα στην μπλογκογειτονιά!! Χάθηκα λιγάκι λόγω υποχρεώσεων , και ναι είμαι πάλι εδώ!! Η φίλη μου mairi  μου χάρισε αυτό το βραβειάκι!!!
Το οποίο μάλιστα  συνοδεύεται από τους εξής κανόνες:
  1. Ευχαρίστησε αυτόν που σου το έστειλε!
  2. Πες 7 πράγματα για σένα!
  3. Δώσε το βραβείο σε άλλους 15 bloggers! 

Κανόνες:
 1.Μαίρη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

2.Πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα??Μόνο??Μάλιστα.... Για να δούμε....
    *Αγαπώ πάρα πολύ την οικογένειά μου και δένομαι εύκολα με τους ανθρώπους! Με ενοχλεί όμως, κάποιος που ξεπερνάει τα όρια που έχω βάλει και μου περιορίζει την ελευθερία μου, είτε είναι  από την οικογένεια είτε  από άλλο συγγενικό πρόσωπο!!!Ξέρετε γιατί? Γιατί απλά δεν έχω τον τρόπο να του το πω, μη τυχόν γίνει παρεξήγηση, περιμένοντας να το καταλάβει μόνος του...:(((

    * Μιλάω πάρα πολύ με αποτέλεσμα να κουράζω τους άλλους, (και τον εαυτό μου, φυσικά!!χαχα) το πρόβλημα είναι ό,τι όταν και ο συνομιλητής μου μιλάει πολύ "τσαντίζομαι" τα λέω γρήγορα για να προλάβω και να μην τα ξεχάσω!!!!!(χαχαχα).

    *Μου αρέσουν τα ταξίδια, οι βόλτες με αγαπημένα πρόσωπα και οι ατελείωτες συζητήσεις σε ωραία μέρη ή απλά στο σπίτι!

    * Μου αρέσει να σερφάρω στο internet  και να χαζεύω στα διάφορα μπλογκς!!!

    *Δεν μου αρέσει το ψέμα, η υποκρισία...

    *Μου αρέσουν τα γλυκά πάρα πολύ και καθόλου τα καυτερά!!

    *Μου αρέσει η μυρωδιά των βιβλίων γιατί μου θυμίζει το σχολείο και τα παιδικά χρόνια! Επίσης, η συγκεκριμένη μυρωδιά της μανούλας , α μυρίζει μανούλα!!!, καθώς και η μυρωδιά που έχει το σπίτι της γιαγιάς μου.Ξέρετε, επειδή η γιαγιά μου είχε καπνά το σπίτι είχε μια ιδιαίτερη και ευχάριστη μυρωδιά,όπως και το φρέσκο ψωμί που έφτιαχνε και η "κουλούρα"(τυρόψωμο) και μύριζε όλο το χωριό......

    3. Τα μπλογκς είναι:
     Αυτά για απόψε.... Θα τα ξαναπούμε σύντομα! Φιλάκια και να προσέχετε!!
                                   ...από την Αγαθή, με πολλή αγάπη!!!



      21 σχόλια:

      Vivika είπε...

      Αχ σε ευχαριστώ πολύ! Πολλά βραβεία μαζεύτηκαν! Πως καταλαβαίνω το μυρίζει μανούλα και το μυρίζει σπίτι-γιαγιάς!

      Rena είπε...

      Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο μου το έχουν ξαναδώσει βέβαια αλλά δεν έχει καμιά σημασία για μένα είναι πάντα χαρά μου και νιώθω πάντα όπως την πρώτη φορά!!!!

      KaPaworld είπε...

      Η μυρωδιά των βιβλίων με γοητεύει και εμένα και επίσης αχ αυτή η μυρωδιά στο σπίτι της γιαγιάς θα με κυνηγάει για πάντα!! Όσο για το βραβείο, σε ευχαριστώ πολύ πολύ.Να ξέρεις ότι το έχω απαντήσει στο παρελθόν και δεν έχει νόημα να το ξαναπαίξω...όμως η χειρονομία σου με συγκινεί....

      Litsa είπε...

      Ήρθα κι εγώ!
      Πόσο θα συμφωνήσω με την προτίμηση στα γλυκά, τις όμορφες μυρωδιές (αχ μανούλα), τα ταξίδια...
      Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

      Aspa είπε...

      Πολύ μου άρεσαν τα γραφόμενά σου...τόσο που θα ήθελα να μάθω κάποια ακόμη...Αν δεν βαρέθηκες τα βραβειάκια και θες ένα ακόμη πέρνα από το σπιτάκι μου...

      Maria.. είπε...

      Χίλια ευχαριστώ!!!! ίσως αυτό το βραβείο μου αρέσει περισσότερο απ'όλα.. χμμμ εκτός απ' τον κανόνα να το δώσεις σε 15 (!!) blogs!! χιχιιι..
      Μια καλοπροαίρετη συμβουλή: να διεκδικείς!! η παρεξήγηση θα έρθει ούτως ή αλλιώς κάποια στιγμή με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, από τη στιγμή που υπάρχουν 'θέματα'.. δίδαξε στους άλλους τα όριά σου!!
      Καληνύχτα και φιλάκιααααααααα

      Μαρία είπε...

      καλημερα κοριτσι..τελοια αυτα που γραφεις..νασαι καλα..χαρουμενη και δυνατη..καλο μηνα..πολλα φιλακια..

      EVAGELIA VRETTOU είπε...

      Καλή σου μέρα Αγάθη, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο βραβείο! Πολύ όμορφα αυτά που μας αναφέρεις για τον εαυτό σου!

      Rock n' Rolla είπε...

      βραβειοοοοο!!!yayyy!!!πολυτ μ'αρεσει!!επισης μου αρεσαν πολυ + οι απαντησεις σου!(να σε ρωτησω κατι?? πως βαζεις το βραβειο στο side bar σου?προσπαθησα κ στο παρελθον + δεν τα καταφερα!!) επισης παρε μερος στο giveaway που κανω!! :-))

      ο παρατηρητης είπε...

      βρε τι μαθαινουμε για σενα πωπωπωπω ομορφιες μπραβο

      vailie είπε...

      Ευχαριστω Αγαθουλα μου για το βραβειακι!!!
      Πωπω 15 μπλογκς ειναι τοοοσα πολλα..... Θα γραφω με τις ωρες παλι! Αυτο με την πολυλογια...το'χουμε δοκιμασει!χαχαχα!
      Συμφωνω κι εγω με αυτα που λες,ιδιως με το πρωτο! Ειμαι κι εγω πολυ "ετσι"... Δεν διεκδικω, δεν δειχνω τα ορια μου, αντιθετα τα αμβλυνω αναλογα με τα κεφια του καθενος! και δεν λεω συνηθως τι με ενοχλει για να μην στενοχωρησω καποιον και μετα αμα φορτωσω...βαστατε Τουρκοι τ'αρματα... :ο( και φυσικα παντα μετανοιωνω για τα ξεσπασματα μου γιατι χανω και το δικιο μου κι ας λεω και το πιο σωστο πραγμα στον κοσμο!
      Ουφ! Δυσκολο να ζεις με ανθρωπους μερικες φορες...Μηπως να παω κατα το βουνο?... χαχα! :ο)
      Φιλια! Και ας δουμε την καλη πλευρα της ζωης! Ελα, χαμογελα.... ;ο)

      Faidra είπε...

      Καλο μηνα Αγαθη σε ευχαριστω για το βραβειο ειναι το πρωτο μου.....Αγαθη εχω να σου πω οτι παντα καποιοι θα ξεπερνουν τα ορια μας γιατι απλα ξερουν πως τους αγαπαμε ....πολλα φιλια

      Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

      Agathi μου ΚΑΛΟ σου ΜΗΝΑ, με φαντασία και όνειρα! Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και παρότι τόχω παίξει επανειλημμένα το παιχνίδι των ερωτήσεων θα ανταποκριθώ ακόμα μία φορά για σένα!
      Φιλάκια πολλά κι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την επιλογή!

      gwgw είπε...

      Αγαθη μου καλη σου μερα,καλο μηνα με υγεια,και καλως σε βρηκα!!!
      Εκατσα και διαβασα αυτα που εγραψες για τον εαυτο σου και μου αρεσαν πολυ..κι εμενα μου αρεσε η μυρωδια απο το σπιτι της γιαγιας μου,οπως της μανουλας μου και των σχολικων βιβλιων αν και δεν ημουν απο τις καλες μαθητριες..τωρα για πολυλογια δεν το'χω, το εχει ομως ο συζυγος και πιστεψε με γινεται πολυυυυυυυυ κουραστικος για να πει κατι πρεπει να παει μεσω Λαμιας(απ'οπου και καταγομαι)ασχετο..χαχαχα!!!Ευχομαι να τα λεμε,φιλακια!!!

      Sandy είπε...

      Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, το έχω ήδη, χάρηκα όμως που το ξαναπήρα, οπότε θα προσθέσω το όνομά σου στους αποστολείς!
      Καλό μήνα!!!

      Pepi είπε...

      Αγαθή μου, τωρα μολις μπόρεσα να μπω στο blog σου, και να σ'ευχαριστήσω για το βραβειάκι που μου εδωσες ! Το εχω ξαναπάρει αλλά πάντα ενθουσιάζομαι σαν μικρό παιδί όταν παίρνω βραβείο! Να'σαι πάντα καλά!

      Vivika είπε...

      πέρνα και από μένα, σε περιμένει βραβειάκι!

      Χαριτίνη είπε...

      ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΑΓΑΘΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ, ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!! ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!!
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!
      ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

      ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

      ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΝΟΙΩΘΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ!!!ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΛΥΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Blogger είπε...

      se perimenei allo ena braveio sto blog moy!!! filia pollaa!!!

      Agathi είπε...

      Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια!
      @Άσπα: ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, χαίρομαι πάρα πολύ!
      @aMaryllis:ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, έχεις δίκιο και θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου!!
      @Rock n' Rolla:για να βάλεις τη φωτο του βραβείου, την αποθηκεύεις στο pc σου και μετα πας στη "σχεδίαση" προσθήκη gadget και πατάς την επιλογή φωτογραφία!

      Δημοσίευση σχολίου