Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Δωράκια διαγωνισμού!!!

Καλημέρα και Χρόνια πολλά,
με υγεία και χαρά!!!
Άργησα αλλά τα κατάφερα, είμαι εδώ!
Τα δωράκια μου δεν θα είναι ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά θα είναι τρία.Αυτό γιατί το μπλογκ μου στις 16 Νοεμβρίου γίνεται ενός έτους και επειδή πέρασα τους 100 και  τους 200 αναγνώστες αντίστοιχα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Βραχιόλι:


Δαχτυλίδι με κουμπιά ( 1 από τα 3, όποιο σας αρέσει!)



Σκουλαρίκια καρδιές!
  
Εύχομαι σε όλους σας καλή επιτυχία!!!!!! 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους μέσα από την καρδιά μου!!
από την Αγαθή, με πολλή αγάπη!!!
Φιλάκια!

15 σχόλια:

ΑΝΔΡΙΑΝΑ είπε...

Αγαθή μου οι δημιουργίες σου ειναι υπέροχες.Ωραία χρώματα και σχέδια.Τα θέλω όλα!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

πολύ όμορφα
θα σε ενδιέφερε αυτό;
http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/blog-post_6861.html

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πανέμορφο όλα!!!!!

χρυσάνθη είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια σου !!Φιλάκια!

vailie είπε...

Καλησπερααα!
Δεν ξερω τελικα τι να πρωτοπω οτι μου αρεσει! Οοολα μου αρεσουν! Κ τα δακτυλιδια με κουμπακια κ οι καρδουλες στα σκουλαρικακια κ το βραχιολακι!
Με μπερδεψες! ;-) χιχιχι!
Μολις ανοιξαν οι ουρανοι...
Ευχομαι πολυχρωμη βροχη οπου κ αν ειστε! ;-)

Φιλακιαααα!!! (α,κ μια αγκαλιτσα δυνατη!)

evonita είπε...

πολύ όμορφα τα δωράκια που ετοίμασες Agathi μου! φιλάκια!!

Agathi είπε...

Καλησπέρα!!! Σας ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!
Χρυσάνθη μου και Εύη μου μην ξεχάσετε να αφήσετε μήνυμα στην προηγούμενη ανάρτηση!!!!φιλάκια σε όλους!!!

ArtAtHome είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ ΣΟΥ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ ΕΓΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΣΕΝΑ ΧΑΧΑΧΑΧ.... ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΔΙΕΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ !!!

Pinelia είπε...

Πανέμορφα όλα!Καλή μας επιτυχία!!!

TBoc είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Agathi είπε...

Κέρδισα? Τρέχω να σου στείλω μειλ!!!Καλή επιτυχία σε όλους!! Φιλάκια!!!

Lefkothea είπε...

τι ομορφα δωρακια...να σου ζησει το ιντερνετικο σπιτακι σου...να μας χιλιασεις...

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλή επιτυχία σε όλους!!! Υπέροχα τα δώρα σου!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ολα είναι γλυκά και τρυφερά σαν τη δημιουργό τους, καμία εξαίρεση...
Φιλάκια κοριτσάκι μου.

Agathi είπε...

@Λευκοθέα: Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!! φιλάκια!
@μπλεγμένο κουβάρι: Ευχαριστώ Αγγελική μου!! φιλάκια!!
@Χαρά: Χαρά μου!! Τι κάνεις? σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!φιλάκια!!

Δημοσίευση σχολίου